Rabu, 7 November 2012

Pop late 1990's and early 2000's

Assalammualaikum...dan salam sejahtera.....

Semasa akhir-akhir 1990-an,lahir banyak penghibur tersohor, antaranya Britney Spears, N'Sync, Backstreet Boys, Westlife, 98 Degrees dan banyak lagi....
jom kite tengok satu-satu..

Britney Spears

lagu-lagu yang paling saya suka :

- Hit me baby one more time
-You Drive me crazy
-Sometimes
-Born to Make you happy
-Oops i did it again
-Stronger

lepas daripada itu saya dah tak berminat sangat dengan dia coz lagu dah tak sedap..heee



 
antara video yg paling saya suka...penah belajar menari sendiri...heee

N'Sync

Kumpulan pop yang pandai menari. lagu-lagu yang saya suka:

-Tearin up my heart
-I want you back
-Here we go
-Bye Bye Bye
-This I promise you
- Its gonna be me..

antara video yang paling suka..ni pun pnh juga nk blajar menari tapi ni susah skit..hee





Westlife

Kumpulan ni saya paling minat sejak kemunculan mereka..bermula dengan lagu 'Swear It Again' sampai album mereka yang ketiga (Unbreakable). Saya boleh kumpul duit beli kaset mereka,kalo hilang beli lagi..heee...kalau ikut kan semua lagu mereka saya suka.

suka dengan kulit album macam ni



Pernah beli sticker gambar diorg....biasa la fanatik sangat..heee


antara video yang paling saya suka...heee...

dan

hehehe...

Cristina Aguilera

Saya minat dia,masa mula-mula dia muncul....antara lagu-lagu yang saya suka

-Genie in a bottle
-Come on over
-Beautiful
-Candyman



Selain daripda itu..banyak lagi penyanyi-penyanyi dan kumpulan pop yang agak terkenal...dalam entri ini saya cuma masukkan mereka yang saya minat..heee....masa awal kemunculan mereka nampak macam innocent je....

Wassalam....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan