Jumaat, 4 Oktober 2013

Relakan Jiwa-Hazama

Ku Relakan Jiwa.... Kusangka hidupku Selamanya kelam Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta... Memaksa diriku Menapaki jalan Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku Kini Kau pun hadir Memberi cahaya Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri Menuntun hatiku ke palung asmara Seakan ku hidup kembali dari matiku
Engkaulah cinta Yang selama ini aku cari Ku Relakan Jiwa Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu Kerna engkaulah nadi yang menghidupkan aku Yang mampu melarutkian setiap sepi hatiku Hati bukan untuk dimiliki Tapi untuk dicinta dan mencintai Kurelakan jiwaku padamu Engkaulah cinta Yang selama ini aku cari Ku relakan jiwa Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku Seandainya waktu Tak pernah pertemukan aku dengan dirimu Akan kubiarkan mati hatiku selamanya Sehingga kau datang membangunkan aku

1 ulasan: