Sabtu, 1 Disember 2012

Just To Share (Final Fantasy 7)


Saya bukan lah peminat tegar Final Fantasy …tapi mahu berkongsi sahaja….
Saya amat meminati cerita Final Fantasy 7,sy baru je dapat tengok ceritanya..walaupun dah bertahun Final Fantasy ni keluar. Kenapa saya minat Final Fantasy 7?



 Semasa saya menonton Final Fantasy 7 Advent Children, saya ternampak beberapa watak yang muncul sekejap saya dalam cerita itu….saya pun tertanya-tanya siapa mereka…terutama sekali Zack(mula-mula tak tahu nama,hehehe) dan Aerith(cantik sangat dia).

Zack


 Dalam banyak-banyak watak Final Fantasy saya lebih suka Zack sebab dia lebih handsome…heee…tu sebab saya cari knp dia muncul sekejap dalam Advent Children…



Akhirnya saya dapat juga…mulanya Zack berguru dgn Angeal…dan pedang yang dia pegang adalah milik Angeal,sehingga dapat ke tangan Cloud kerana Zack mati di akhir Crisis Core…ada juga cerita Final Fantasy yang lain..tapi sy x berapa nk tau sangat.hee. Pada mulanya zack seorang yang tidak berapa matang..tetapi selepas melalui pelbagai rintangan dan sentiasa membantu Genesis,Sephiroh, Angeal daripada menjadi monster. dan masa itu lah Zack kenal dgn Cloud dan Aerith...cita-cita Zack adalah mahu menjadi hero disamping menjadi Soldier 1st Class...kalau nk tengok ceritanya ada kat you tube ( Final Fantasi VII - Crisis Core) ...

Genesis,Cloud,Aerith,Zack,Sephiroth,Angeal



Angeal mati ditangan Zack dan Sephiroth mati ditangan Cloud...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan